הורדת שירים מיוטיוב לפלאפון – הדרך המהירה והטובה ביותר לעשות את זה

post3

כמה פעמים יצא ששמעתם שיר ביוטיוב ולא יכולתם להפסיק לשיר אותו, החלטתם שאתם רוצים לשמור אותו אצלכם במכשיר הסלולר, אבל שלא תצטרכו בכל פעם להיכנס ליוטיוב לחפש ולהאזין לו?

מאחר ואתר יוטיוב כולל אינספור שירים מכל רחבי העולם, כולל ביצועים מיוחדים בהופעות ובאירועים אחרים, שמעולם לא ראו אור באלבומים רשמיים של אמנים, אז סביר להניח שכל אחד מאיתנו חווה את הרגע הזה, בו הוא האזין לשיר ביוטיוב, ולא יכול היה להפסיק, ורצה לשמור אותו אצלו, על מנת שיוכל להאזין לו בכל עת דרך מכשיר הסלולר.

על פניו זה נראה שזה בלתי אפשרי, הרי מדובר באתר אינטרנט עם סרטוני וידיאו, זה לא אתר להורדת שירים ולא תוכנה שמאפשרת לנו לחפש שירים להורדה. מה עוד, כמו שציינו, חלק גדול מהשירים הם בכלל לא רשמיים, כלומר, לא נוכל למצוא אותם בשום מקום, אלא רק באתר יוטיוב. זה אחד הדברים באתר. לצד אלבומים שלמים, לצד קליפים רשמיים של אמנים, אנחנו יכולים ליהנות מהופעות שלמות וכן משירים שאמנים מבצעים בצורה לא רשמית. צריך להדגיש כאן, שלעיתים מדובר על דברים שהאמן עצמו מעלה ולעיתים על דברים שאנשים צילמו בזמן הופעה או בזמן אחר, והעלו בתור סרטון.

איך אנחנו יכולים להמיר סרטון לקובץ MP3 ולהאזין לו דרך מכשיר הסלולר שלנו

לשמחתנו, יש לא מעט אתרים שמאפשרים לנו להוריד סרטונים מיוטיוב ולהמיר אותם לקבצי MP3, כך אנחנו יכולים לשמור אותם במכשיר הסלולר שלנו.

השיטה היא מאוד פשוטה, נכנסים לאתר שממיר סרטונים לקבצי MP3, מדביקים את הקישור של הסרטון במקום בו מבצעים את ההמרה, ואחרי מספר רגעים, אנחנו נהנה מקובץ MP3 עם השיר, שמור במחשב שלנו. בשלב הבא, אנחנו נוכל להעביר אותו למכשיר הסלולר שלנו, בין אם זה למכשיר עצמו ובין אם זה לכרטיס זיכרון נייד שמאוחסן בתוך המכשיר.

חשוב לציין, שיש סרטונים מסוימים שלא ניתן להמיר מסיבות טכניות, במקרה כזה, פשוט נחפש את אותו שיר בסרטון חלופי וננסה להמיר אותו לקובץ MP3.