קידום סירטונים ביוטיוב – איך עושים את זה בצורה נכונה

Video on mobile screen, video sharing and marketing flat vector concept with icons. Create video content and make money. Vector illustrate. Audit report and marketing data analysis concept. Website - Vector illustration

מקדמי אתרים ובכלל אנשים שעוסקים בשיווק דיגיטלי, יודעים שבשביל לקדם עסק, בעל מקצוע, מוצר או כל דבר אחר, הם לא יכולים להסתפק אך ורק באתר אינטרנט או עמוד פייסבוק. הם צריכים להשתמש בכמה שיותר כלים דיגיטליים שעומדים לרשותם. בין היתר, הם צריכים גם להשתמש ביוטיוב לשם כך.

קידום סרטונים ביוטיוב, הוא אחד הכלים הטובים והפופולאריים ביותר ליצירת חשיפה באינטרנט. צריך לומר, הקידום יכול להתבצע לשם הסרטון עצמו והוא יכול להתבצע לשם קידום עסק, מוצר, שירות או כל דבר אחר. תלוי מה הכוונה, מה המטרה, ומי עומד מאחורי הסרטון. יש מקרים בהם הסרטון נועד לשרת מטרה של עסק או בעל מקצוע, ויש מקרים בהם אמן או אושיית רשת, רוצה לקדם את הסרטון. בשני המקרים, המטרה בסופו של דבר היא לקדם את הסרטון.

לפני שנסביר איך זה מתבצע בפועל, חשוב לזכור, קידום סירטוני וידיאו הוא תהליך שדורש תוכנית פעולה, זה דורש זמן, כסף והרבה סבלנות. אי אפשר לקדם סרטון מהיום למחר, אלא אם יש לכם כבר קהל גדול שחשוף לסרטונים שלכם בצורה כזו או אחרת.

איך מקדמים סרטונים ביוטיוב

ראשית, אנחנו צריכים להשתמש בשילוב כוחות עם פלטפורמות נוספות. למשל, לייצר הפניות מעמוד הפייסבוק, מאתר האינטרנט, מבאנרים ופרסומות באתרים שונים ועוד. הכל במטרה למשוך גולשים להיכנס ליוטיוב ולצפות בסרטון שלנו.

שנית, יש לעבוד על פי הכללים של יוטיוב, בין אם זה אומרים כתיבת תיאור מתאים, הוספת תגיות, מילות מפתח וכל דבר אחר שיכול לעזור לגולש להגיע אל הסרטון, להיחשף אליו בצורה ברורה ונוחה.

שלישית, יש להגיב אצל גולשים אחרים, אפשר להוסיף את הסרטון שלנו בתגובות, יש להכניס אותו לכמה שיותר מקומות על מנת שהקהל ייחשף אליו. זה אומר, בין היתר, גם לענות על תגובות לסרטון עצמו, לייצר שיח סביבו.

ארבע, אפשר לרכוש עוקבים בין אם זה ליוטיוב ובין אם זה ברשתות חברתיות אחרות, מתוך כוונה שיהיה שיתוף של הסרטון, ולייצר תהודה יותר גדולה דרך המספרים, דרך השיתופים.