העלאת סרטון ליוטיוב – כיצד עושים את זה בצורה נכונה

post2

עד הופעת יוטיוב בחיים שלנו, הרי שלא היתה לנו במה, לא היתה פלטפורמה בעזרתה יוכלנו לעלות סרטונים מסוג כזה או אחר ולאפשר לכלל הציבור ליהנות מהם. מי שיכול היה לעשות את זה, היו אנשי מקצוע שיצרו סרטונים בכסף ודאגו לפרסם אותם במקורות שונים. במובן מסוים, יוטיוב פתחה את השער בפני כל אחד ואחת, שרוצה לצלם סרטון ולפרסם אותו.

לכן, אנחנו יכולים להיכנס לאתר ולראות סרטוני וידיאו מסוגים שונים שאינם שייכים לאנשי מקצוע, גורמים רשמיים, אמנים, שחקנים או כל אחד אחר, אלא סרטונים שמועלים על ידי אנשים פרטיים. אלה יכולים להיות סרטונים שהם צילמו את עצמם, את בני המשפחה והחברים, סרטונים שהם צילמו טבע ונופים וכן אירועים שונים, בין אם מדובר בהופעות מוזיקה, אירועי ספורט וכדומה.

אם כל אחד יכול לעשות את זה, עולה שאלה, איך עושים את זה בפועל. צריך לומר, לא מדובר בעניין מורכב מדי, בוודאי לא היום שלכל אחד יש גישה לאינטרנט, כמעט בכל נקודת זמן, בין אם זה מהבית, מהעבודה או דרך מכשיר הסלולר בכל מקום בו הוא נמצא, וכן לכל אחד יש אפשרות לצלם סרטונים שונים, בכל רגע נתון, בעזרת מכשיר הסלולר שלו. השילוב בין השניים, הופך את הפעולה להרבה יותר פשוטה, מהירה וקלה.

כיצד מעלים סרטונים ליוטיוב

ראשית, עלינו לפתוח חשבון, אנחנו יכולים לעשות את זה חשבון הגוגל שלנו (יוטיוב נרכשה לפני שנים אחדות על גוגל).

שנית, אנחנו פשוט יכולים להתחיל ולעלות סרטונים ישירות ממכשיר הסלולר שלנו. צריך לציין, שאנחנו חייבים להצהיר שהסרטון שייך לנו ובכך אנחנו שומרים על זכויות יוצרים. כאשר אם אנחנו עוברים על עבירות זכויות יוצרים ומעלים סרטון שאינם בבעלותנו, אזי שזה יכול להיות מאוד בעייתי מבחינה משפטית, ואנחנו עלולים להיתבע על כך.

על כל סרטון שאנחנו מעלים, אנחנו יכולים לכתוב תיאור קטן, בשביל שיהיה ברור מה יש בסרטון, מאיפה זה לקוח, מתי זה צולם, וכן אנחנו צריכים לתת שם לסרטון.

צריך להדגיש, בין לבין, אנחנו יכולים להשתמש בתוכנות עריכה שונות, מתוך כוונה לסדר את הסרטון ולהפוך אותו להרבה יותר נגיש ונוח לצפייה.